perjantai 21. lokakuuta 2011

25 things about me

"Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän".

1. Luulen, etten koskaa keksi näitä kaikkia..
2. Roope on miun eka oma pouni
3. Oon lukion ykkösellä
4. Jäin lukioo ku en tienny mihi muualle oisin hakenu
5. Aion isona työskennellä hevosalalla
6. .. koska mikää muu ala ei kiinnosta
7. Rakastan suokkeja ja "sporttiponeja"
8. Ratsastin ennen lämppäreillä
9. Nykysin oon sitä mieltä, että ne on juoksijoita, ei ratsuja
10. Mutten silti dissaa lv-ratsuja, koska ne voi olla hienojakin.
11. Jos ostasin nyt toisen hevosen, ostasin welsh- tamman
12. Kuuntelen paljo musiikkia
13. .. ja bändejä joita kukaa ei tunnu tuntevan :--(
14. Oon koukussa _purukumiin_
15. Rakastan suklaata
16. ... ja jäätelöä
17. Oon kiinnostunu myös raviurheilusta
18. ... mut ratsastus on miun juttu
19. Haluisin vakkariratsastettavan
20. .. et pystysin ylläpitää omaa ratsastusta
21. Miun on pitäny mennä suihkuun jo kahen tunnin ajan
22. ... mutten oo vieläkään jaksanu.
23. Hiittaan huomenna Ponin ekaa kertaa elämässä
24. Aion seuraavaks soittaa kitaraa
25. .. vaik sormenpäät on hellänä ku oon soittanu liikaa

Haastan kaaaaikki lukijat :--) !

Ei kommentteja: