torstai 2. toukokuuta 2013

Torstin omia juttuja #1

Moi! Vihdoinkin pääsin itse kirjoitelemaan teille lukijoille! Blogia on kirjoitettu kohta vuosi miusta ja nyt vasta pääsin itse teitä tervehtimään.. Höh. Noh, parempi nyt kuin ei milloinkaan.

Viime aikoina minun on sanottu olleen vähän tuhma. Tykkään livahtaa aitojen välistä ja juosta kilometrin päähän pellolle syömään.. Sen jälkeen olen aina ollut teljettynä sisälle monta tuntia.. Pari päivää sitten minulle tehtiin uudet aidat. Laitettiin kaksi alalankaa ja kaksi ylälankaa ja kova sähkö päälle. Sen jälkeen en olekkaan enään päässyt karkaamaan ja olen joutunut kiusaamaan Roopea koko päivän.. vähän olen kyllä välillä torkkunutkin, nyt kun en ole enää päässyt menemään minne sattuu. Kyllähän sellainen tylsistyttä...


Onneksi kohta on kesä. Olen kuullut vähän huhua, että meille olisi tulossa uusia kavereita kesäksi. En ole ihan täysin varma vielä, mutta ainakin 1-vuotias Lucas-varsa, jota minun pitäisi kai suojella Roopelta. Lucas on vaan jo isompi kuin Roope, joten saas nähdä kuka suojelee ja ketä.. Meille on kai vielä etsinnässä neljäskin lauman jäsen, muttei vielä tiedetä tuleeko ketään.

Lucas oli tämännäköinen viime syksynä, nyt jo isompi kuin meidän Roope..
Viikon päästä joudun hurjaan tilanteeseen. Joudun laahustamaan koppiin jo aikaisin aamulla jonkun Pertti-ponin kanssa ja seisomaan siellä yli kaksi tuntia. Saas nähdä tullaanko me vielä Pertin kanssa toimeen, en nimittäin yhtään tiedä millaisia muut hevoset kuin Roope ovat. Siellä kisapaikalla on paljon hevosia ja tammojakin paljon!!!! Voi olla etten osaa ihan käyttäytyä kunnolla... Enhän ole nähnyt tammoja piiiiiiiiiiitkäään aikaan !!! Onneksi Roope jää kotiin ettei se vie taas kaikkea huomiota....

Nyt minun pitäisi lähteä johonkin töihin... Joudun kuulemma pellolel työskentelemään!! Joudun nimittäin opettelemaan jotain valjakkojuttuja, en kylläkään yhtään tiedä mitä ne on. Jostain ympyröistä ja pysähdyksistä ja peruutuksista olen kyllä kuullut puhuttavan... Huoh tylsää.

Katsellaan jospa pääsisin taas pian itse kirjoittelemaan, heippa !!!

Ei kommentteja: